Mie

2008-09-03
21:55:12

beach 2009 o vi e laddade !
en uberdag på jobbet utan svackor...ibland har man bättre dagar lixom ! okej att vi har haft en del inslag av offer till kunder men sånt får man alltid räkna med... efter jobbet va de träning till 1000...shit pommfritt här ska de byggas muskler...bättra på balansen o öka konditonen...så när jag blev utsläppt från jobbet efter 8 h o 15 min...va de dax o ta en liten sväng me inlinesen investera bort mitt gamla bredband till sommarlust nu när inte de normala posten vill ta emot de...jag trodde jag hade mer energi i kroppen men så va icke fallet...en powernap på de hela...o ja e på fötterna för en sightsing i johannas nya lya...de e nu man märker att vuxenpoängen rullar in...när man går o kollar på lister o toaletter...de e bara att gratulera ungdomarna till deras nya hem ! snart e de flesta frisläppta o navelsträngen e avklippt ! på schemat stod core-pass på gymmet...jag o pass e en hemsk kombination...min kordination e lika med noll...men de gick faktiskt helt okej...jag o alla andra låg där o flög rundor me ben o armar man ser ju fan inte klok ut...inte nog me detta träningspass en prommis genom skräckrundan o ut lixom...dusch på de o upp en trappa där louise skulle fixa mat...den vänliga individ man e frågar man ju självklart om man ska hjälpa till...men lika fort tillägger man att de e okej att säga nej :) de blev meatbolls o makaroner för vissa...o för mej tekaka med köttbullar ! o mina vänner försöker vänja mig av att äta som en grovarbetare...o visst gjorde jag framsteg ?! idol e kvällens underhållning :) mina fötter e lite krassliga...imorron e de jobb igen...kanske nått annat spex trycks in i schemat... över o ut !

Kommentarer:
#1: grannen

haha ja men mie, du äter som en man, o de är oartig att säga "du får säga nej"

2008-09-04 @ 18:34:52
#2: grannen

haha ja men mie, du äter som en man, o de är oartig att säga "du får säga nej"

2008-09-04 @ 18:34:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: