Mie

2008-09-25
22:09:46

boxercise ala mie o emma !
dagen började för tidigt shit riktigt jobbit i nån blandning av svacka o ja vet inte vad...sorry för min off het emma...men jag taggar till mej efter dagen lixom...spexar lite me bilskoleläraren :) vi gör 36 landgångar...tar hand om barnen dvs praktisarna som firrar tacopajer...ibland kan dom små liven om dom vill! efter jobbet e de ja som gör stan o maxi osäker me kosan...shit man e ju i en tröttsvacka lixom...efter de bibliotek o studier me emma vilket slutar me att jag små sover me pappret i handen...dömt o misslyckas ! o va e de på tok nu helt plötsligt ska de va nån frågeställning klar tills på sönda elle nåt...de e ju tur man ha koll på läget i annat fall hoppas ja att johanna har de :)

o dagens höjdpunkt får ja nog kalla de...utspelar sig på friskvårdshuset...me boxninghandskar o mitsar...shit va vi ha slåtts ja o emma...jag gillar läget men shit vilken träningsvärk vi kommer ha...men de e nåt som får upprepas känner ja ! o sorry emma ja ska inte råka slå dej i magen mer om du inte kör handsken i näsan på mej... ;)


Kommentarer:
#1: PAPPA

slåtts heter slagits

2008-09-27 @ 23:08:29
#2: PAPPA

Mamma har sagt att jag inte får skriva

2008-09-27 @ 23:10:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: