Mie

2008-09-19
23:25:52

fredag...jobb...kalas o grejer
så e de fredag igen...här sitter jag med "hälsofrämjande arena" i google sökmotor...lite mobbat att jag pluggar på en fredagkväll som ja man kan ha roligare på...dagen började me jobb 6-15...o tokmycke kunder hela dagen...trög tårtkund...man slutar aldrig förvånas men som johan säger om hon tror att hon kan göra de bättre själv så try ! annars har ja försökt mej på datorernas vilda världar me windows aktivering...jag gav upp lika bra o ringa snillet...lite tårtfix till bruchan han älskade de hehe ;) sen lite fix i city me mamsen...bar de av mot biltema...o snille som ja e glömmer ja nästan tårtan även denna gången...shit ja ska verkligen inte få ta hand om tårtor...

jag kör toyotan mot karlshamn...o va fan e de för nya skyltar som dom hängt upp 60, 80, 100 man tror ju man e i norge o snurrar...allmänt förvirrande ! men ja hamnar rätt...egentligen e de ganska imponerande att man alltid hittar hem hem lixom ! kalajs oss brossan alla mina kids intog inte stället men den minsta parvlen va på plats...me like ! "va du e tramsig" han e för kul lillparvlen...

sen bar de av mot skåne igen...inte lika inspererande men eftersom jag verkligen måste ta tag i skolarbetet va de ja som gjorde instuderingsfrågor...2 kvar...de tar ja tag i en annan dag helt enkelt...

imorron e de matmässa...elle ja en snabbtitt mest för att ! o lite cityfix...på kvällen e de fest helt enkelt....

o lägg märket till att de inte ens finns nåt jobb inklämt...shit de e sjukt men sant ! LEDIG hela helgen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: