Mie

2008-09-23
21:53:24

helgen...som gick på tok för fort!
i lördags va de ju emmas inflyttningsfest...värsta roliga ! sanning elle konsekvens och en du har aldrig kortlek kan de väl nästan aldrig bli fel...lite visitering...sugmärken...o annat festligt lixom! sjukt fort går alltid tiden...helt plötsligt va de dax för utgång men på nåt sätt hamnar på hessle...o därefter på kapellgatan...shit ibland har alkohol dålig effekt...men men vaknar i sängen o tror att ja e i soffan...men nej ja va rätt :)

söndag spexade tvättid 11-14...kläderna va ju skitiga så va skulle man göra...eftersom de va nån som va lite tröttare så fixade mie de hela...man e väl tvättare ner i fötterna...o eftersom jobbet gör att man gillar de mindre ibland...e de ja som måste dit o fixtrixa me en bild...då blir de lite fantasikäk på vägen hem...hamnar på kapellgatan igen...då e de nån som fortfarande sover...jag känner att jag me vill göra likadant...:) när tvätten e klar o typ klockan e 15 e de vis om drar oss upp...jag framför mina helt otroligt inspererade studier på en söndag...o macce framför tvn...jag joinar oxå tvn...shit vi chillar för mycke ja vill ut på skräckrunda...o när klockan typ blivit 21 e de vi som glider ut...flummar in på krykorgården...checkar in på hotellet...fixar donkan...hyr en skräckfilm ! fy tusan i rec den va bra den :) nästa film blir för mycke för mina klena ögon...

igår va de jobb igen efter en chill helg...regn hela jävla dagen! emma mår kasst går hem från jobbet...men de löser sig de hela...de e mycke landgångar o skit! annars spenderas kvällen me macce o kosan ala våffellagning...o så en film på de...o ja blir arg på mej själv när ögonen går igen...fan oxå ge mej tvärtom sömnpiller elle nåt...

helgen har vatt riktigt bra :) fest...mycke mys...ledighet...chill...allmänt bra lixom !


Kommentarer:
#1: grannen

fan va het du är på bilden längst upp till höger :D

2008-09-24 @ 17:41:27
#2: Sara

Mie, du får skicka alla bilderna till miig :)

2008-09-24 @ 21:44:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: