Mie

2008-09-29
23:06:24

måndag...arbete...vuxenpoäng o studier !
idag kan ja inte hamna i den sociala skaran av människor...om man räknar bort mina 8 h på jobbet...känner mej som en enstörning...men de vill ja inte vara...men de kanske kan va nyttigt att umgås lite med sig själv...begreppet egen tid eller nåt i den stilen...på jobbet fick jag nog en social kick i alla fall...o emma får ibland nog av allt mitt prat..."jag tänker !...så håll käften"...okej ja låter väl flickebarnet tänka...emma har varit lite stinslig när de gäller ljud idag...hotar om att stänga av radion...jag blir ju hel stirrig i tystnad! men vi har haft de kul i alla fall o tiden har runnit iväg...just de glömde ju nämna att elin min andra kollega körde lite rengöringsmedel i mitt ansikte igår...jag får nog passa mig nu e lixom båda efter mig...

efter jobbet va de ja som gick hem o startade filmen juno...dömt o misslyckas förtexten o jag sov...men skulle ändå ner o tvätta kl.14...lagom spexat när ja för en gång skull vill prioretera sömn lixom! men me lite sovningar o filmtittande...blev klockan snabbt 18...vädret har vatt för jävla lurigt men ja smet ut på en runda me mina inlines...lite social kontakt fick ja in där när kosan kom på visit...efter de har de vatt råplugg...shit ja tror ja kan med ärlighet säga att jag pluggar 50%...

o på tal om studier jag har numera inte bara en avklarad gymnasieutbildning...tro de eller ej men där fick man ett GODKÄNT på en uppgift som va inne i söndags...visst okej alternativet va underkänt...kanske inte va över avancerat men ja e glad o de e lycka på kapellgatan ! för övrigt e de jäkligt intressant med övervikt o fetma...vem visste t.ex att på 20 år har läskkonsumitionen ökat med 80 % medan mjölkkonsumitionen minskat med 20 % okej att ja inte lever som ja lär...men de e ju sjukt egentligen...

nu spelas de dansk musik i mina högtalare...jäkligt diggig stämmning !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: