Mie

2008-09-15
23:06:12

sex & samlevnad
måndag lixom ny vecka...allt går tokfort...ja o elin som skött stället...sådär lagom mycke o göra...o så lite spex på de...jag hamnar i en brödlåda mest för o se om ja fick plats...som vi brukar kalla de i brist på annat...o mycke oväntat kom en liten prao morgontid...planerna låg på eftermiddan för pojksnöret men men de blev nått fel så de e ju bara o ta lixom ! jag slutar 13...men man e inte riktigt fri för de...de e man inte på de företaget ! spec smörgåstårt beställningar tills onsdag...en vegetarisk mycke fix o grejer...va e de me folk nu för tiden...förra veckan va de 10X25 pers...o denna 5X20 pers yeye de e inte mer me saken ! men ja ankommer till jobbet lite senare o vem möter man om inte stammisen själv autwitch...emma visar kortet från ungdomsmottagningen...hade haft upp kondomer o viftat med oxå...snackade om abort me emma...o självklart e ja nästa offer...lappar o kondomer även där...själv var hon ju för gammal för sånna aktiveter...3 aborter hade hon hunnit me...hon skulle undervisa elle nått...hon har ju koll på läget tanten i alla fall...

eftermiddan tillbringas för övrigt på inlines :) me kosan på maxi ! o på tacokväll me subway & co elle danskarna som vi numera kan kalla dom...en kvällsprommis me emma ! jag gillar läget...lite stress tillhör vardagen :) jag måste bara tillägga att nu e gadroben tömd jisssus va skit ja hade !

imorron e de jobb 4,45-?? som gäller...sen e de malmö ! bruchan fyller år o lite sånt...

över o ut lixom !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: