Mie

2008-09-12
23:57:35

sovmorgon...systembolag...jobb...inlines...maxi...prommis...studier
är det vad som kallas en helt vanlig fredag...egentligen sjukt här sitter man o fördriver en fredagskväll framför datorn med gruppdiskusioner på högskolan...en annan fredag e man helt alkoliserad o festar...men de e tur att inte alla helger ser likadana ut...för även fast jag kan tycka att fest e roligare...så skulle de tusan inte vatt de om de vatt fest alltid !

dagen börjar med en sovmorron 11,27...sådär lagom mycke sömn...något svullen o pittögd när man vaknar men de tillhör ju min natur...en dusch o jag upptäcker att duschkrämen e på väg att ta slut...de e då det inplaneras ett maxibesök lixom...annars e de jag som glider in på sysset sådär lagom mycke folk...nu e i alla fall helgens fest räddad ! kommer till ett jobb chillar lite...sen e de dax o visa praon hur man bakar en tårta hon blir allmänt glad över de hela...hela eftermiddagen har det vatt ny kassainstallation...o de e ju inte så snillet kan hålla sina tangentbord o skärmar på ett ställe...nej nej sprid ut de längs hela golvet så att man får hoppa rundor...men kassan e i alla fal på plats nu hoppas ja...autwitch har både underhållit grannar o praoelev :) efter jobbet e de ja som tar en tur me inlinesen...shit va mörkt de börjat bli...jobbit de e då man märker att sommaren kanske ändå snart e slut...hmm ! emma, ja o louise vandrar bort till maxi :) maxi i alla ära ! där inhandlas en del förnödenheter...emma o ja tar en långprommis gött som tusan ute i kylan...västen fick plockas fram...o då har de minsann blivit kallt ! även idag har det varit studier...e de 50 % kan man ju i alla fall försöka hålla sig till minst 15 %...faktiskt ganska intressant o diskutera med mina studiekamrater...synd bara att dom skriver mer avancerat än jag så att ja får svårare att förstå...

nehe om man skulle svara på lite frågor nu när man ändå har fetma o övervikt i hjärnan...jobb 8-18 imon jag e inte inspererad nånstans...men men sen vankas de fest ! faktiskt taggad de va längesen nu...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: