Mie

2008-09-18
22:40:46

torsdag igen!
de e så att man blir lite mörkrädd när tiden går så fort hela tiden...vatt mycke på jobbet lixom ! men men jag aks inte klaga för jag har skrivet ledig både lördag o söndag...har väl inte hänt på 2-3 månader me 2 dagars ledighet på en o samma gång...jissus 1 dag kvar sen ska ja sova ! efter jobbet ha de vatt snabbshopping me louise...så nu e lördagens outfit klar ! o presenter är snart helt inhandlade...shit man kan andas ! allt börja falla på plats lixom...

efter cityrunda...en stressad runda på inlinesen...pant för en grönare miljö med emma...prommis o hämtning av pallar...jag tror jag kan konsten med o pressa in nått o slippa va rastlös...alla dygnets minuter fyller sin funktion...o mina gruppdiskussioner verkar ju gå urvägen...tänkte ta tag i instuderingsfrågorna nu ikväll ska se om ja o ögonen e överens om de hela...

imorron vankas de jobb 6-15...ja ska firra brushcans tårta han kommer bli lycklig ;) eller blir ja hatad man får väl se...sen e de dax för lite fix...karlshamn o lite kalajs o då e de spex me kidsen !

över o ut lixom :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: