Mie

2008-09-05
18:35:38

"var vill du ha mej ?!"
gårdagen va spex på jobbet...emma klämmer en klockren kommentar o jag bryter totalt...

situation "få paket på jobbet" o som alla människor vet så måste man ju skriva under när man tar emot ett paket...o postkillen ber emma skriva under...o klockren som emma e så frågar hon "var vill du ja mej ?!" jag bryter lös kan inte sluta skratta o fråga emma hur hon uttrycker sig...postkillen börjar garvar o säger att han nästan blir generad...emma sorry att detta inte förblev vår hemlighet men jag måste få dela med sig om hur kul vi kan ha på jobbet...

gårdagen innehöll inte bara jobb...jag fick nån dille för mej att jag helt plötsligt ville till malmö...men eftersom ingen ville joina bangade ja ut oxå...de blev maxibesök i plural...först allmän handling typ bananer :) sen va de dax för matlagning o kollar mie i sin kyl o frys så finns inte så mycke mer käk än mackor...o eftersom mackor inte alltid påstås va riktigt mat va de ja som inhandlade äkra grekisk husmanskost :) hade trevligt besök kvällen till ära !

dagen har bjudit på jobb...mycke frullegöra...chill...grönsaker o ett besök på handelsbanken...

o numera har bertil flytt fältet...jag hoppas han kommer att få de bra var han nu än hamnar :)

över o ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: