Mie

2008-09-28
22:18:14

vi stormar ullared o de e kris på jobbet...
lördag dagen då de va dax o ta en ullared tur...lixom emma, louise, linnea o polare...ja e andra chaffis de går ju som på is...jag gillar 120 läget...shit maj-britt laglighet i dessa hastigheter ! jag snackar mest hela vägen för att ögonen inte ska slockna...väl framme möts vi av den lilla kön e inne på 10 minuter...alltså inget att klaga på...vi trängs rundor bland alla andra galningar !

situation: lukta på toalett-rent !
jag vet inte hur normalt de e att lukta på toalett-rengöringsmedel typ wc-ankan...men va tusan klart man vill att de ska lukta gott nån gång lixom...så jag börjar med mitt projekt att försöka öppna en flaska...värsta barnsäkra grejerna...där står ja o försöker...tur för mej att de kommer en annan kvinna som lätt öppnar flaskan...jag frågar hur tusan hon gjorde...de kallas barnsäkerhet...jaja de blev citron för äppel luktar fan skunk !

lite senare går ja o mina väninnor emma o louise samma ställer o en hela rad me klorin ramlar i golvet shit pommfritt...där låter ju som hela gekås ska gå sönder...de va en mycke trevlig trip tjejer !

kvällen väntades de fest...ja ha blivit en lite klenare människa på senaste så ja o emma chillar hem kl 22...de e inte nått som tillhör de normala egentligen...men va ska man göra när ögonen går i kors o huvudet känner av en cider...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: