Mie

2009-04-05
22:11:05

24 timmars jobb...3 sömntimmar o fest på de!
helgen ha vatt på tok för mycket jobb...men va fan thats life!

ett dygn på jobbet av två...o då ska man hinna sova o festa på de...prioritering e grejen o jag fattar inte hur de kan snurra runt...o jag e inte ens dödens nu...de e fan så jag blir rädd för mig själv...

gårdagen började klockan 6 med emma på jobbet! ganska chill lördag faktiskt...eftermiddagen bjuder på spex ala sally...6-18 e tiden...tur att vi e normalt snabba så vi kommer därifrån inna lixom...hem o ta en powernap sen vaknas de fest! jag o bg åker kollektivt...hon e ju barn o säger barn...jag går in o bara e o åker på barn...de behöver inte sägas de e som om de vore självklart...hamnar oss frida...mycket kortspel o de e förfest! dax för taxi in till da city o självklart sitter jag fram med chaffisen...alla gånger lixom...jag e ju alltid så traggig om hans tekniska apparater...hoppar i alla fall av inne i stan efter att ha assisterat chaffisen hur mina hangs mådde...o shit pommfritt jag upptäcker att min kära kamera inte e i min ägo...men sjukt effektiv får ja numret till taxibolaget...ringer o bestämmer var jag ska möta taxin o allt detta med alkohol i kroppen! jag tror ibland att jag blir smartare då...o för en gång skull e de jag som försöker organisera upp de ena me de tredje...

lyckan ler när klockan ringer 5.22...va gör man inte för konsten...nej men de e jobb! 6-15 va planen men sen faller de in sjudom på jobbet...så va tusan varför inte köra en långkörare idag me...6-18 jag o sjöbeck...inte så mycke spexade kunder bara många kunder...kvällen till ära e de jag som tvättar! dom vuxenpoängen kunde jag vatt utan...

man lever bara en gång!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: