Mie

2009-04-26
23:26:54

bara för att!

En lista

Matvanor: äta bör man annars dör man eller ?!
Bästa maträtt? ja e inte så mycke för maträtter...men en kulturell som jag infört till skåne med citronpinnar sitter ju fint...o så lite grov tekaka till de :)

Bästa dryck? ramlösa mango om inget annat dagen efter...o pärondryck e ju sjukt gott :)

Hat dryck och maträtt? mjölk!...ärtsoppa

Bästa alkoholdryck?
cider halmstads päron sjukt god!
Använder du smör på smörgås? oo nej onödiga råvara säger jag!

Favoritglass? choklad kanske :)


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
de e olika inget jag har koll på...
Har du mer skor än kläder? nje de ligger väl på en jämnnivå...
Favoritplagg? mina baggysar sjukt bra!
Hatplagg? obekvämt skit!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
jobbar o studerar...man e väl mångsidig!
Vad vill du bli? om jag ändå visste de...
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
med jobbet e kollegorna dom bästa...men plugget går skit!
Är lönen viktigast?
nej verkligen inte! de e hur man trivs:)

Boende:
Lägenhet eller hus?
lägenhet 0003
Framtidsplaner med boende?orka tänka på de!
Litet eller jätte stort? ja vet inte riktigt...
Drömboende? toppmodernt hus...med fjärrkontroll till allt!
Landet eller mitt i stan? i stan...landet e inte min grej...
Mysigt eller sterilt? mysigt men ändå stilrent!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
oo nej men jag har snart 5 små syskonkids<3
Betyder familjen mycket för dig? ja men de e väl klart...
Är du lojal? ja hoppas ja...
Tycker du om att dricka dig full? nej salong e bra...men de brukar bli lite vassare...
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafest måste jag säga...men visst kan de va spexat ute me :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: