Mie

2009-04-19
20:25:38

helgen...jobb...fest o bakfylla!
gårdagen började med jobb...lagom seg o veta att de e verkligen 10 timmar man ska tillbringa med att jobba...men tur ja har så bra kollegor :) de e gotlandsplaner i bra o vanlig ordning när ja o sjöbeck jobbar...vi jobbar på uppdragen o ja känner på mig att detta kommer bli riktigt spexat :)

brushan o linda kommer o hämtar mig...o tur va väl de för jag redde ju knappt ut all min packning...de e de som e lite rörigt när man inte ska på fest hemma för man måste tänka så mycket...men jag lyckades få me mig allt tror jag! de börjar med en fördrink made by bruschan jag tror de va där de började gå snett...de e ju sprit i skiten o jag tror att jag är allergiker...de e som att jag har ett rör i kroppen som reagerar på sprit o åker direkt o fyller upp minnesbanken...de e spex på fest o jag o cilla kör i vanlig ordning en fototurnè! strömmen går o sen blir de slagge...ja visst de händer alltid något i karlshamn när man e där...blir man inte utkastad från krogen e de slagge o e de inte de e de nån som blir hämtad av ambulans...jag hoppas inte de e ja som gör nån påverkan på allt detta...men slagget igår va de nog bara jag som inte insåg vidden av...jag skrattade istället...ja vet inte riktigt men jag tyckte väl antagligen att de va bättre för situationen!

sen blir de dax för utgång! käller kör mig o jonna in till stan :) de e mot harrys för companiet e dissat eller kanske e de så att dom har dissat mig...de e drink ute o jag tror inte de va så nyttigt! kvällen har sina luckor...men trots lustigheter som slagge så va de en spexad kväll :)

hjälp! idag mår inte mie bra...alkoholen o festens baksida...man e ju inte människa...eller e de bara så att de e för att ja e ledig från jobbet som jag inte riktigt klarar av situationen...skallebang o illamående de e väl nåt man får ta!

tack för en spexad kväll hangs :)



tack för en kul kväll helt enkelt!

Kommentar:
#1: Cilla

Vissa slåss och andra skrattar! :-P Och visst va du på Harrys! De såg jag i min kamera! :-P Spexat värre!

2009-04-24 @ 22:42:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: