Mie

2009-04-26
22:42:50

joda så att man mår som man förtjänar...
dvs de va alltså fest igår! med mina kära kollegor...jag säger bara spex på fest!

men innan fest kommer jobb 6-15...mycke o stå i helt enkelt! långlördag o röda mattan skulle rullas ut...tårtor till tusen...bg tycker de e så kul o göra tårtor :) annars inget större spex på jobbet...efter jobbet en powernap o sen e de jag som leker taxichaffis innan man ska in i dimman!

vi tar oss en för förfest at sjöbecks place o om de e trevligt...vi har bara gotland i huvudet...moderatklänningar o bratbikini! vi hoppas på en helt annan värld...bara jag lyckas köra upp på rätt ramp till båten så att vi slippet simma över så ska de nog gå bra :) vi drar oss bort till elin o anders! jag säger bara fest o jag lektanten själv försöker ju alltid organisera nåt trevligt...men detta e nog de värsta sällskapet jag vatt me om...de va ju inte en två eller tre gånger man behövde förklara ju! bg kommer o gör ett litet gästspel o ändå lyckas hon dra undan en handduk jag står på så jag ramlar på alec o han häller grogg i håret på mig...va gör väl de säger jag lite extra style eller nåt :) de vankas utgång! som vanligt e jag segare än tåget...class e grejen! de va ju trevligt säger jag :) o som vanligt säger jag att jag inte dansar ändå så tror jag att de e de ända jag har för mig på hela kvällen...men va tusan! jag o elin slinker inom olearys oxå! me sällskap av sjöbeck e vi på väg hem...vi träffar på 2 karlskroniter o ha följe me dom till bk...dom känner igen mig säger dom o där kommer de fram...från jobbet så klart o japp de va ju dom me 2 chokladbollar o en tårta...har man koll så ha man!

kvällen slutade kanske inte riktigt som vi tänkt...men de va jobb i vilket fall idag....

jag o sjöbeck radarparet själva stämplar in 6.00...de har väl varit mer elle mindre bakiskänslor idag...frida,sara,sjöbeck o jag stannade längst ute o ändå e de vi som styr skeppet...men va tusan man lever bara en gång...o som jag säger min kropp ska va utsliten när den e färdiganvänd...o me all fest så får jag väl avskriva min lever från donationsregistret...

mycke o göra på företaget! o efter de e de jag som tar en powernap...tvättar...åker inlines o hamnar här :)

"o alla ni som varit först med att skriva puss i ett sms..." de e många saker jag inte förstår som tillexempel reklamen om danmark...men de e bara ett i-landsproblem resten hoppas jag löser sig!



tack för spex på fest

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: