Mie

2009-04-16
20:47:42

när dagarna bara går...
gårdagen bjöd på stängning på jobbet...man säger tack till sovmorron :)

dagens fråga "har ni kakor för dom som bantar?!"
- vi har ju knäckebröd och mackor...

o på kvällen dax för bowling! de e the fantasigang som äger bowlingen...o nej vi e inte normala...elin o bg e grymmast trots att dom inte va i mitt lag...men va fan på laserdomen e ni körda! efter bowing lite käk på bagels :) sjukt spexad kväll i vanlig ordning!

dagen på jobbet ha jag varit mitt esse...de e så de blir när man sover för lite då jäklar e de fart...o elin den lille räkan har spolat vatten på mej...men en dag när hon minst anar de får hon igen! massa flum...sen lite sysse på de!

mies besök hos tandläkaren eftermiddagen till ära...lite förvirring hur man hittar! sist åkte jag ju bil o de innebär inte att jag vet hur man går dit...men jag hittar...somnar till i väntrummet...upptäcker att jag har tuggummi i munnen tittar mig omkring o nej ingen soptunna...men nej mie de e inte okej o lägga de i blommorna...välkomnas in i ett rum...trevliga människor för en gång skull :) men självklart ska man ha problem med stolen jag åker upp ner fram o tillbaka men nåt stämmer inte...4 tandläkare på plats försöker organisera...men de gick smidigt för övrigt!

städning i 0003 dvs utebliven powernap...men de känner ögonen oxå!

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: