Mie

2009-04-27
23:07:14

ryskt examensfirande o mycket träning!
ännu en dag på ett jobb...4,45-13 e tiden...o efter frukosten e stängd...så lyckas jag bara me kunderna som inte riktigt har alla hemma elle de kanske som har dom e bara väldigt annorlunda...o ja lyckas ta han i kassan...

-jag skulle vilja beställa tårta...

okej tänker jag de ska väl inte va några problem...men oj så fel jag hade...först skulle historien om han fru o läkarexamen dras om hur mycke rasism vi har i sverige...o att dom skulle flytta...sen när de e dax för o ta tag i tårtan...

-jag tänkte att de står fantasi...

o då går jag in här o tänker fantasi...jag säger ingenting är omöjligt! de ska va en tårta utöver de vanliga...en tårta som ska på ett terapisätt göra så att hon ska glömma allt som varit...sedär nu va man psykolog igen...de e ju inte första gången de händer...de ska va en överaskningfest! jag frågar vad han tänkt sig...

-jag kan inget om detta...

nehe...men nån tanke bör man väl kunna ha...nej men okej jag ger förslag...men nej han vet inte o de kan inte va de o inte de...herregud! nu ha de väl gått en halvtimme...jag hämtar konditorn...stackars gunnel bli indragen...han får höra samma långdragna historia...o nej de går inte...jag har nog aldrig varit så glad över att se johan...tack för hjälpen säger jag! ibland pallar man inte...jag vet inte hur de slutade men de tog i alla fall nån timme...o sen kan de gå på två röda ibland...hjälp mig o dö i sånna tillfällen!

efter jobbet...hem o e sjukt aktiv i tvätten...lite social me kosan...darins häng...optikern...träning...inlines...häng me emma..

livet rullar på o man andas ibland!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: