Mie

2009-04-06
23:02:38

varför får man bara skit för de man gör...
man gör typ allt...eller inte bara jag men vi gör typ allt...o de vi får för de e bara skit!

jag blir så jävla trött...men jag gör de för hangsen...skulle inte dom hamnat i skiten skulle jag lägga ner för längesen...en helg på 24 timmar e fan droppen när man inte ens får ett tack...istället ska de bara ändras på de ena me de tredje...va ska man göra...sjukt less på de...

detta peppar mej ännu mer att ta tag i mitt liv o kanske ändå bli något...inget fel o jobba o allt e inte skit...men eftersom vi bara gör fel hela tiden så e de kanske inte värt o välja bort så mycket annat bara för att man vill ställa upp...

de spelar ju ingen roll hur mycke man gör för de lönar sig ändå inte...även fast man vill tro de!

jag säger de hade jag inte haft alla er hangs som gör dagarna roliga så vet i fan...de e ju jävligt lätt o bara ge kritik men o ta kritik funkar inte...o att säga en sak o sen när de väl kommer till saken så vågar man inte stå för den...blir så jävla trött!


så nu har mie ventilerat sig!

...en dag brister de o då pallar jag fan inte heller mer...men som jag brukar säga man orkar tills man dör...men ibland vill man bara inte...

Kommentarer:
#1: Johanna

Tur att vi har varandra liksom. =) Alla av "oss" tycker ju i alla fall likadant, det är en sak som är säker! =)

2009-04-07 @ 07:52:51
#2: Elin Ekström

Håller helt med..ni e dem roligaste kollegor jag har haft, skönt att vi e ett sånt tajt och bra gäng som har så kul ihop=) De e synd att dem inte inser hur bra dem har de som har oss.

2009-04-07 @ 15:55:12
#3: Sara

Herregud mie! Jag blev verkligen arg när jag fick höra allt idag. Tur att man har varandra! Vuxna människor som kan bete sig som små skitungar. Nej nu! Snacka om att företaget legat botten annars.. Var finns liksom ge o ta? Fantasi personalen står evigt enade <3

2009-04-07 @ 20:40:47
#4: Lelle

Fight the power!

JAg håller med dig lixom...jisses, tur vi har varann<3

2009-04-07 @ 22:01:47
#5: Emme

Det är bra att bli lite förbannad. Det är då man kommer någonstans och tar tag i saker som man kanske annars bara låtit gå förbi.



Kämpa på, du är ju ung till skillnad från en annan och har gott om tid på dig att bli något vettigt :-)



¨Blinkar¨



Kramar Emme

2009-04-14 @ 01:05:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: