Mie

2009-12-16
23:15:02

FRISLÄPPT
...igår klipptes bb-bandet av efter en hård dag på sjukan...

de va för mycke rumshäng o annat plågande gårdagen till ära...men alla mina prover verkade va som dom skulle...så då va de bara o acceptera att de skulle stickas hål på min rygg...har doktorn talat har väl inte min röst så stor påverkan...men lite lugnande va ett tvång annars hade jag rymt elle nåt helst skulle jag vilja bli nedsövd men de verkade inte va nåt normalt att man blev...men eftersom jag inte ha nån koll på hur de känns o få lugnande vet ja inte hur de känns heller...men de skulle i alla fall organiseras lite blodprov först...mie blir kallsvettig o nära en svimningsattack...en paus på 2 röda så e de försök 2 kroppen har inte hunnit återhämta sig o de blir värre...mie ligger o skakar o mår skit! okej här blir de inga blodprov gjorda...får mer lugnande...somnar o en timme senare va de dax för ryggstickning...eftersom jag är en svimningskänslig patient får jag ligga som en boll när man egentligen ska sitta...

en bedövningsspruta o en annan mojäng som skulle droppa ut 4 rör ryggvätska...så va man klar...

mitt band e numera klippt...de betyder inte att mie e frisk o återställd...de betyder bara mer att de inte ska va nån farlig sjukdom som spökar...en ovisshet som bara få va...jag e glad att jag slipper fler stick i mig på ett tag i alla fall...ett besök hos öronläkaren o en sjukskrivning...men på måndag e mie tillbaka på banan...inte i full fart men i alla fall där...

ont i ryggen o skallen men de ska tydligen va normala biverkningar av den där rackars sprutan...

jag måste en gång till o de kan inte sägas tillräckligt många gånger men tack alla ni som e bäst :) dvs alla hangsen som finns där när man behöver er...o mina päron o family ! tack för att ni e ni :)

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: