Mie

2009-12-01
23:25:39

jag får liksom ingen ordning på mitt liv...de kan va så förfärligt...de kan va så bra!
tt...trötta tisdagar de håller i sig oavsett...de finns inte en tisdag man e pigg på!

ännu en dag på jobbet...dagen till är med frida :) mycke tragg i vanlig ordning...men som jag säger hellre att man kul med kollegorna än ett rent helvetes slit! mycke o göra! o när dessutom inte alla tar sitt ansvar...kan ja inte bli annat än eld o lågor...varför e min moral i kroppen alldeles för hög! nej fan snart skiter jag med i de...skulle varit intressant o se vad som händer...men nåt inom mig sätter bara stopp för sånt oansvar...

ibland tror man att vissa saker inte ska påverka...men allt har sin roll...o ja inser att allt omkring en påverkar vare sig man vill eller inte...thats life lixom...

kvällen spenderas en snabbis i hallen...fotboll e ju inte riktigt min grej...tacka vet jag lite andra stirriga lekar...eller bara lite spökboll...ambulansleken eller jägarboll!

sovmorron imon för tusan klockan e ju inte ställd förrän 5.22...kanske man till o me e lite pigg på arbedet...sen ska jag faktiskt försöka ta tag i mina studier...jag ligger mera efter än någonsin...nånstans har ju faktiskt bara ett dygn 24 timmar o snurrar de 1000 andra tankar i huvudet finns de inte riktigt utrymme för vissa saker...

över o ut vänner :)

får snart kidnappa mina stjärnor o samla lite ny energi


Kommentarer:
#1: Anonym

Vad gjorde du i hallen sa du:P

2009-12-02 @ 01:58:37
#2: PAPPA

Jag trodde du somnadeI HALLEN när du kom hem HA HA HA

2009-12-02 @ 10:45:15
#3: mie

haha snabbis e ju en defenitionsfråga ;) i detta fallet lite chillhäng :)

2009-12-02 @ 20:17:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: