Mie

2009-12-09
00:06:59

tisdag igen...
yes nu e de tisdag igen eller om 2 min e de onsdag o jag borde nog egentligen sova...

vad händer på en vecka i mies liv...jo de kan gå sjukt mycke upp o ner helt enkelt...o jag säger som winnerbäck...jag får lixom ingen ordning...de kan va så förfärligt o de kan va så bra!

i fredags va de lite roadtrip me päronen o pappa hade kommit på nån hemlig idè så de blev ju överaskningarnas överaskning...o eftersom pappa inte ritkigt vet var målet e använder vi gpsen vilket normalt sett inte låter fel...men när man hamnar i skogen på e lite jäkla väg...då e de nog inte så bra..."nej nu tar jag fram kartan" citat från mamma som inte riktigt litar på denna tekniska pryl...o på kvällen blev de lite idol hos sjöbeck o vi va glada calle i final något oväntat men mycke trevligt :)

lördag o vi jobbar o går på bio...söndag o alla vägar bär till tyskland dubbla lås på lägenheten nu för tiden...förhoppningvis har man alkohol året ut i alla fall :)

nehe slut för mig o allt ordbajseri!

imon köper jag en ny telefon o jag kommer bli en mycke bättre människa :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: