Mie

2009-12-20
00:26:51

trött på allt...nej de e inte sant! men trött på mig själv blir jag...
dagen till ära spenderas i karlshamn...o vakna upp till en liten william e ju inget som tillhör vanligheterna o inte något jag e negativ till heller :) de har blivit en liten snökaos trip till karlskrona med storebror...som jag sa va de nog bara vi som åkte dit för att hitta julklappar...snö o skit på hela vägen...60 km/h på motorvägen...men fram o hem kom vi :) lite häng med en av mina favvokillar :) kvällen trodde jag skulle sluta med däckande på soffan...

men icke lite häng med mina kära vänner :) de e då jag blir besviken o arg på min kropp som den beter sig just nu...huvudvärk o avdomningar...jag vill bli frisk från allt sånt skit så ja kan va normal...de e inte varje gång jag avviker från trevligheter...men ibland får till o me jag lyssna på min tragiska kropp...

över o ut!

energi


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: