Mie

2009-02-11
22:45:10

ångestdagen!
...eller så kan vi kalla det alla hjärtans dag...jag bojkottar allt vad den dagen heter! vare sig man ha pojkvän eller flickvän e de bara ett kommitionellt jippo...varför inte va mysigt bra alla dagar...man ska inte behöva ha nån hitt på dag...

de e bara för att affärer o sånna som vi ska kunna sälja mer...ja ska räkna ihop hur många hjärtan tårtor de kommer bli...nej de e ingen bra dag! för mej e de en vanlig lördag de tackar vi för annars hade man stått där ensam i stress...6-15 e de jag som snurrar rundor på jobbet!

jag gillar ju alla mina hangs vilken dag som helst :)

Kommentar:
#1: Lelle

Jag håller med dig lill chefen, helt överens=)

Vi har det mysig på jobbet ist på lördag!

2009-02-12 @ 13:48:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: