Mie

2009-02-01
22:02:32

en söndag som började med semlor...
söndag o helgen e väl typ snart slut...

började me en sjukt irreterande mobiltelefon som vill väcka mej...jag går ut o va e de jag ser om inte snö...va fan tänker ja nu ska de ju bli varmare inte kallare...kommer till jobbet där hade vi bg...chill där står vi o gör semlor lite spexat tycker ja :) o framför allt när man jobbar i bageriet jobbar man helt ostört till winnerbäck o melissa horn! jag kör brödleverans...

sen kommer sjöbeck allas vår festprisse! mycke trevligt o vi spexar...

jag kör rundor till östermalmskyrkan 3 gånger massa krångel o så en runda till maxi för att handla purjolök...om ja gillar maxi de e helt chill där på morronen...vi kommer på att vi behövde gå på bio så på tisdag e de halva styrkan på australia o andra i taket lyser stjärnorna...o ja skickar ett mass sms till mina kollegor o även gunnel för hon ville me hänga på bio me oss...o så skriver jag P&K...ganska snabbt ringer min telefon...hinner inte svara o ringer upp gunnel...

gunnel ha du fått mitt sms ?!...jasså de va du jag undrade vem fan P&K va! o gunnel nej  de va inte Pia o Kristian ;)

eftermiddagen har de varit spex på företaget...först kommer irene som fyller 84 år imorron...hon börjar stirra o nu e de förberedning till morgondagens födelsdagsfirande...de ska va tulpaner i plats för dom kan man använda i 100 år...vi får presenter idag me...en europa medalj från 1999...va får hon allt ifrån...jo du ska veta att jag har fått många gåvor...o man kan fan inte tacka nej!

o mitt under irenes besök kommer stig in...mannen som luktar svett o inte kan ta sin kaffe till bordet själv...dvs dryg människa...o inte nog me hans besök så kommer sally...hoho jag tror jag tar en sprite idag man får ju unna sig ibland...jag ger henne en bilskrapa...

- oohh va bra hoho...en bilskrapa...
- ha du en bil ?!
- nej hehe...
- okej...har du körkort?!
- höhö nej...men min bror han kommer uppskatta detta han har bil!

o så får sally sin mat...o självklart kommenterar irene detta..."hon kan ju inte ätit på 2 veckor..."

jag tycker de blir spännande när de blir spex emellan stammisarna...yeye dagen rullar på o de e allmänt mycke o göra ja tömmer ut lite öl o cola de e inte mer me saken!

hem för o hälsa på min nya kattkusin Doris...sjukt söt liten krabat...ja ska praktisera lite som kattvakt de ska inte va nårra som helst problem :) lite runda till maxi där de inhandlades födelsedagspresent o frukt...sen e de kvällsrunda me emma o storstädning i 0003...

o nu ha man hamnat framför skarpt läge...en av dom bästa beck filmerna måste jag säga...

fint ska de va!

Kommentar:
#1: Johanna

Hej mie! du har du sett dessa klippen? de måste du i alla fall göra!



vobpU" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=CTon4vobpU

ho" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=aU8Bk7PRho



Johan Glans forever liksom!

2009-02-02 @ 19:45:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: