Mie

2009-02-24
21:06:49

kunde lika gärna gått o döttdag!
precis de e en sån dag man egentligen bara hade kunnat sova kvar i sängen legat under täcket o hoppats på en bättre dag eller nåt...hade de bara vatt dagar som denna så vet ja inte riktigt om de vatt värt de...eller jo alla sköna hangs förgyller ju min vardag :) de e bara ja som vatt sjukt off idag...bättre lycka imon elle nåt! o varför e de så att dom som aldrig förtjänar när man är down under får de...

de ha i alla fall varit semledagen dagen till ära...vilket innebär att jag ha sett ut som ett mjölmonster...de kallas florsocker...jag har väl tappat 2 semlor idag...ja vill påstå att de e ganska bra statistik för att vara mej...annars har de gått ganska  smidigt på jobbet...förutom att en kund tappar ett glas i tusen bitar 10 minuter innan stängning...o att ja gick hem med förklädet...de blev en sväng på maxi...sen lite boende koll me sjöbeck...o nu e man här osocial o dryg!

dagens glädje måste va lönekuveret! herrejissus 220 timmar jobbade o så 15 dagars semesterersättning på de...joda så att ibland lever men bättre :) chefen sa till mej att de va sjukt många som ville ha semesterersättningen utbetald...jag erkänner att ja ha ett finger me i spelet de e ja som rekommenderat de hela...

över o ut hoppas på en bättre dag imon...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: