Mie

2009-02-06
22:47:48

något jag lånade...
This or that?
* Tre kolsvarta fingrar, eller fingrar utan naglar?
Svar: tre kolsvarta fingrar hade vatt ganska coolt ;)
* Ett stort öga & ett litet, eller tre normal stora ögon?
Svar: jag ha ju typ en sån hårfin skillnad på mina...
* En 100lapp, eller två 50lappar?
Svar: 100-lapp enklare o hålla reda på...
* Utan en arm, eller utan ett ben?
Svar: vänsterarmen kan väl styrka med...
* 5 tänder, eller 105 tänder?
Svar: hmm...typ 5 o några till...
* Hårig tunga, eller håriga ögonlock?
Svar: hmm...skumt påstående...
* Utan bröstvårtor, eller utan navel?
Svar: navlen kan ju fetbort varför ska man ha den egentligen?!
* MammaMu rösten, eller smurf röst?
Svar: smurfarna ganska tufft faktiskt :P
* Batmans huvud, eller spiderman's huvud?
Svar: hmm ingen aning...
* En liten snopp på huvudet, eller en stor snopp på 1,5 m? (där den ska sitta)
Svar: ja ha lite svårt o veta...

What to do?
* Du hittar en plånbok med 10 000:- i. Kontanter. Vad gör du?
Svar: mitt samvete skulle säga gå till polisen...sagt o gjort!
* Hade du dödat en kaninunge för en gratis resa i valfritt land, i 3 veckor?
Svar: hmm de där me döda e ja inte ritkigt bra på så nja...kanske!
* Din partner har tydligen medverkat i en porrfilm! Vad säger du när du hör det?
Svar: hade garvat o tyckte de va ganska kul egentligen :P
* Vilket väljer du med dig på en öde ö? Välj en; Spade, 10 stora plastpåsar eller en burk med starkt lim?
Svar: jag väljer säkert bara nått osmart så ja struntar i den frågan...
* Du blir erbjuden jobb i tv som Momento programledare, men ett måste är att bära baddräck med grisar på + en illgrön solhatt? Lönen är 1000 kr/h. Vad gör du?
Svar: just do it...man får ju bjuda på sig själv lixom...
* Du går förbi HM & ser en skyltdocka i fönstret, precis som Du! Vad gör du?
Svar: skulle tagit ett foto :)
* Du går förbi en stor folksamling, plötsligt tappar du ditt busskort, du böjer dig ner, då ramlar din rosa vibrerande dildo ut! Vad gör/säger du?
Svar: jag hade väl lagt ner den i väskan...
* Hade du sålt din högra tumme för 1 miljon kr?
Svar: högra hmm använder man den mycket ?!
* Pamela Anderson frågar dig om du vill slicka hennes tuttar, då dem blivit skitiga i kattbajs. Vad gör/säger du?
Svar: varför skulle jag vilja?! nej för fan!
* Du får vara Arnold Schwartznegger för en dag i en kroppsstrumpa, tackar du ja? (googla om du ej vet vad det är)
Svar: jag orkar in googla...
* Din bästa kompis har en bild på dig med hjärta runt i sin plånbok, vad gör du?
Svar: oj jag vet inte...
* Du ska visa alla i din klass/jobbet att du kan gå ner i spagat, plötsligt glömde du bort att du hade diarré och det blir en liten olycka på golvet. Vad gör du?
Svar: ja kan ju inte gå ner i spagat dvs de problemet skulle aldrig uppstå...
* Du sitter i kassan på ICA, en 15 årig kille kommer in & lägger upp 10 stora bananer på rullbandet, sen frågan han vad 10 kondomer kostar. Vad gör du?
Svar: skulle garvat men självklart hjälp de lilla pojksnöret...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: