Mie

2009-02-08
21:15:43

personalfest
o ja kan bara säga spex!

igår va de jobb mellan 6-12...sjukt drygt måste ja säga när man vill att klockan ska rulla på så segar de bara...sen va de dax för lite umgänge me päronen lite lunch fick de bli...o så fick dom första bodiesarna inhandlas till de lilla knytet i magen...o så fyller ju lillkillen 3 på söndag så till han blev de en radiostyrd bil :) fint ska de va!

lite viktigheter i city me bg...en sväng o fixa en tårta på jobbet sen e de vi som fixar oss inför kvällens festligheter...personalfest e grejen :) lite förkrök i 0003 mycket trevligt...o vi hamnar i sotarens bil o åker till bowlingen...jag ha en muppig stil kan inte riktigt de där me tekniken o ja e sjukt kass men de va riktigt kul ändå :) alla e glada o allt e så bra som de kan bli...vi ska ta oss in till stan för o käka på chillout...vi åker me chefens fru o ska ner i ett garage som dörren inte går o öppna på...så efter mycke om o men står vi där nere i källaren utan o komma in...så de får bli backning upp för backen de luktar bränt men vi e glada i alla fall! o på chillout väntar resten av skaran de e trevlig middag o mycket foton :) karaoke o allmänt kul :) i min fantasi e en klassiker i vårt sällskap...vi driver vidare till t-baren...mitt minne hänger inte med till 100% men visst ha ja koll...ja o bg hamnar på bk o sen va de dax o slagga!

jag ha nån form av teori när det hamnar alkohol i min kropp funkar inte riktigt min tidsuppfattning o minnet e ju alltid dåligt...

o nej de va inte kul o jobba kl.6 imorse...drygt o allmänt jobbigt o en mår som man förtjänar dag...så ja o elin börjar dagen med en varsin ibumetin...jag säger bara apoteket imorron för o fylla upp sjukförrådet! auswitch kommer in o spexar sjunger o hämtar alvadon som hon själv säger till bg...ja men ett 3 timmars besök av henne idag va ju lagom spexat...o så sally på de!

jag går hem o slaggar o skönt va väl de...kvällens projekt e o ladda upp massa foton :) de blev nog 300 kort nånting igår ja ha ju en chef som kidnappar kameran om vart annat men de e ju bara spex :)

'


de va en sjukt kul kväll :)

fler bilder e upplagda på facebook!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: