Mie

2009-02-17
19:59:09

tisdag...

o jag har sovmorron...sjukt skönt ibland :) sover till 11.57 o inte ens då är en snooze främmande...sömnbrist AB! o eftersom jag alltid försöker va tok ambitös innan jag börjar ett under en timme...så tänkte jag att jag kunde fixa me lite pappersortering märk väl mie sopsorterar...i all denna ambitösitet så råkar ja ju köra upp hela spetsen på reklamen i ögat...lyckat verkligen lyckat mie...ögat blir lesset tro fan de lixom först ögoninflammation o sen ett reklamblad...jag kommer va blind innan jag e 30 om ja ska hålla på i den här stilen...sådär lagom suddigt har de gått idag...om inte de e tilljusterat till imon e de väl jag som ringer sjukvårdsupplysningen jag borde snart få ett direktnummer dit känner ja...

annars inget större spex mest mycke o göra...men de e sånna smällar man får ta behåll lugnet säger ja! en tårtbeställningskund o 5 kunder efter...man kan ju inte göra annat än o ta de chill om inte kunden vill...o bättre blir de ju inte om en bebis konstant skriker! 

min datorvärld är en stor röra...imon ska laptopen till doktorn får se om jag står ut me detta i en vecka eller två annars kommer de tusan o bli en nummer 4 i mitt hem...


glasögonen e framme...o snart ska ja ut i kylan o frysa lite...


över o ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: