Mie

2009-02-26
21:59:42

utmanad av sanne polarn!
Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1.sanne :)

2. Hmm låt mig säga sanningar...

1. jag jobbar på tok för mycke...men thats life!

2. jag har drulleförsäkring med all rätt...för mitt eget o andras säkerhet både materiellt o sånt...

3. jag e för dålig på att umgås me mina gamla hangs...bättring mie!

4. jag pratar kanske för mycke ibland...

5. jag har en förmåga att somna överallt...det spelar ingen roll om de e ståendes...
vill ögonen gå igen så gör dom det...

6. mina kollegor tyckte först att jag va en minst sagt annorlunda typ när jag ville att tantan i skoaffären skulle mäta mina fötter...jag ha extremt svårt för o känna om skor är lagom eller inte...

7. första gången jag skulle fixa passbilder me familjen...e de jag som gör en repris från sällskapsresan i fjällen...för att slippa betala så mycke foton tror jag att man tar hela familjen på en remsa o hoppar ut från fotomaskien trots att de e två bilder till att ta...

2. jag utmanar 7 personer o lite till :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: