Mie

2009-01-25
21:10:44

fredag o mie hämtar tv :)
ännu en helg e slut...tiden går sjukt fort inget annat kan ju sägas...klockan e ju redan 21 lixom o de e söndag!

fredagen började med jobb tanken va att emma skulle komma...men för att kurera sig lite extra fick elin hoppa in helt enkelt...o ibland får man ta skiten man kanske inte alltid förtjänar...

kund: - vad har ni för sockerfriabakelser ?
jag: - de e mousse med frukt i...
kund: - nu frågade jag inte vad det va i...utan jag frågade va ni hade för något...

förlåt att jag finns eller nått...ja skickar henne till chefen som har bättre koll...som i torsdas när jag skulle stänga frukosten...

jag: - vill du ha mer av frukostbuffèn ?!
kund: - ja de vill jag!
jag: - okej vill du ta de på en gång för vi ska stänga buffèn...
kund: - nej det tänker jag inte! du får minsann vänta tills jag har ätit upp detta...ni kan inte göra så...har ni frukost till 10 måste jag kunna äta hur länge jag vill...

okej för de e ju du som bestämmer här...idioter finns de gott om...synd bara att man ska behöva träffa på de jäkelskapet...efter jobbet e de jag o päronen som åker till elgiganten för o hämta min tv...en sån där platt :) pappa mixtrar ihop den så nu kan ja se på tv i sängen me man e ju inte negativ! efter de hela bär det av mot karlshamn...

där e de lite häng oss päronen sen lite chillfest hos brossan...me lite wii o sånt trevligt...men okej ja gillar min bror men han kan inte diskutera saker...sjukt jobbig kan han bli...men men de e smällar man får ta antar jag...

Kommentar:
#1: Johanna

nej men gud sa kunden verkligen så...? de där med frukostbuffen. hade de varit jag som frågat och som blivit svarad hade jag blivit helt ställd inte vetat va jag skulle säg... vad svarade du på de?? hm... människor är ett märkligt släkte... :S på tal om sånna så hörde du väl sally igår... "eehh, jag är lite sen... du vet jag har städat köket, de är därför". ja jo men för all del jag visste inte att du hade speciella tider... :)

2009-01-26 @ 11:13:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: