Mie

2009-01-28
22:16:37

onsdag igen o igen o igen!
onsdag e dagen...börjar sådär lagom exotiskt i detta extremt varma sverig...NOT! sjukt kallt tycker ja de e nu för tiden...då har ja ju tur som numera har en chef som e på plats...så jag vanklar in på jobbet 4.39 hör o häpna ja måste nog snart justera om mina väckningstider...6 minuter för tidig nej de e inte bra de e för tidigt!

jag o elin kör racet idag...de e smörgåstårtor o grejor...typ en helt vanlig dag på jobbet...o så blir klockan 11...fan elin jag börjar komma i en svacka...o elin instämmer...men mie vi kan ju prata om...ja självklart det förhöjer ju alltid stämningen på nått sätt...sen e klockan helt plötsligt 13 o mie stämplar ut!...cityhäng me bg...vi hamnar på telenor...o fan de här går inte bra för mitt lag...att ja inte lämnade in den för samma fel förra gången oxå...men imon ska min vän in på lagning o ja får ha min LG som vikarie...sen hamnar vi på jc...hur bra som helst bg fixar jeansen o vi provar...joda så att de blev bra de här...sen e de darins häng me elin o bg...vi kommer fram till att de finns sjukt mycke olika människor...personalmöte vankas...

jag som i vanliga fall tycker om att träffa mina kollegor tycker inte riktigt om personalmötersgrejen...de e stress o stirr i kroppen...nytt schema ska skrivas...de e där jag blir stirr...men ja tycker vi tog de lugnt o sansat gör en gång skull :) så ja tackar mina kollegor för visat intresse o hoppas att tiderna blev bra :)

emma o ja tar en nummer 2 prommis kvällen till ära...o ännu en gång de e fan sjukt kallt ute...vi blir skrämda av en katt men överlever...nu e man här o segar...jag typ mer eller mindre friskförklarar mig själv...ögonen körs på efterbehandling o nacken e nästan i skick...nån gång kanske de ska gå bra för mitt lag me!

fint ska de va...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: