Mie

2009-01-06
19:20:32

som tisdag o mycket tretton!
idag hade man äran att jobba som vi säger grattis till de...man e väl inte sen me att fånga hem de röda dagarna elle nått sånt...6-15 e tiden...de e sådär lagom bra mycke o göra...auswitch vår kära kund kommer in o hon e som vanligt lika pratglad...de delas ut pengar o blommor...hon tar tag i värmeljusbytet...jag får inte hjälpa till "för fan du måste vila...du blir ju bara mindre...du ser helt blek ut"...nej men tack för de uttalandet...jag förklara att solariet e min vän oxå...killen på skånetrafiken kollar på hans hand o sen på min..."men shit va brun du ser ut" vems uttalande ska ja tro på...

vi säljer semlor som aldrig förr...jag gillar läget o spexar till de!

eftermiddagen tillbringas på kapellgatan...mest me chill... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: