Mie

2009-01-19
22:21:46

tidsfördriv när ja inte vill ha nått bättre för mej...

1. Hur gammal är du om fem år? shit matte...26 snart 27 läskigt...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Emma o den nya praon...

3. Hur lång är du? 159 cm...

4. Vilken är den senaste filmen du sett? såg o såg vi hade beck-monstret på men alla däckade...inte bara jag för en gång skull...

5. Vem ringde du senast? de e nu man får ta fram mobilen...ja ringde igår...sebbe på jobbet...

6. Vem ringde dig senast? emma :)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag e sms människa...tacka vet jag fritt inom telenor :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta sen hmm...sorry päronen men ja ha inte så bra koll...

10. När såg du senast din mamma? hmm...kan de vatt en vecka sen...

11. Vilken ögonfärg har du? blå :)

12. När vaknade du i dag? 4.07 och snooze till 4.16 sen va ja på benen...

13. Vilken är din favoritjulsång? hmm...julsång ja vet inte jag känner att de e över nu!

14. Vilken är din favoritplats? där dom jag tycker om e...

15. Vilken plats föredrar du minst? ställen där man känner sig sjukt obekväm...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj hmm...jag hoppas ja ha kommit nånstans i alla fall...

17. Vad skrämde dig om natten som barn? jag drömde om ormar i grytor...jag vet de låter nördigt men men...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ja kommer inte ihåg men de va väl nått flummigt...:)

19. Hur stor är din säng? 140...passar så jäklar bra...kan ligga på alla håll o kanter på ett bekvämt sätt!

20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara varav en ölskadad...o så ha jag en stationär me men den gillar ja inte...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? frysig människa sover med kläder...

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 st sjukt bra man kan ligga var man vill...

23. Hur många landskap har du bott i? 2...skåne o blekinge...skånskan e kanske inte snygg men i blekinge pratar man värre...

24. Vilka städer har du bott i? karlshamn...o nu hamnade ja i kristianstad :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? e ja ute e ju skor bra!

26. Är du social? jag hoppas på de...kan nog snacka lite för mycke ibland...men egentid e viktigt!

27. Vilken är din favoritglass? glass jag fryser!

28. Vilken är din favoritefterrätt? hmm...ja vet inte riktigt ja de...

29. Tycker du om kinamat?  nej...tacka vet jag greksikt!

30. Tycker du om kaffe? ohh no! varm dricka e inte min grej...men ja får väl växa upp nån dag ja me...

31. Vad dricker du till frukost? jag gillar inte frukost!

32. Sover du på någon särskild sida? alltid närmst väggen eller i alla fall i min säng...

33. Kan du spela poker? nej så lura mej inte in på de...

34. Tycker du om att mysa/kela? absolut!

35. Är du en beroendemänniska? kan nog va eller jag är me rutinmänniska...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? cilla here we come allas födelsedag är väl 24 mars!

37. Vill du ha barn? självklart...kidsen e grejen!

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska om jag måste...

39. Har du någonsin åkt ambulans? oo nej...

40. Föredrar du havet eller en bassäng? poolen e bra för där e de inte salt...men sen når man inte ner till botten kan man ju lika gärna plaska runt i havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? de undrar jag me...för dom försvinner bara...

42. Äger du dyrbara smycken? nej jag e inte tjejen med smycke lixom...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? två½ män e ju sjukt kul...

44. Kan du rulla med tungan? nej jag tror faktiskt inte de...

45. Vem är den roligaste människan du känner? jag känner många roliga...man blir ju som man umgås ;)

46. Sover du med gosedjur? nej de blir bara trångt o ha massa sånt i sänge...

47. Vad har du för ringsignal? human med the killers!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? de finns nog någonstans kan jag tro...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? de e väl typ maxikassen med sina röda detaljer...

50. Flirtar du mycket? nej...egentligen aldrig medvetet...jag pratar mest sen får man tolka det som man vill...

51. Kan du byta olja på bilen? oj nej...men jag har ingen bil heller...men de finns ju en anledningar till att vi har verkstäder och bensinmackar :)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  nej jag e lagens kvinna hehe ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste?oj de va längesen de vet jag inte...men jag ska bli mer kulturell!

54. Läser du någon dagstidning? nej...händer att jag bläddrar igenom metro eller nån aftonbladet!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej nej...

56. Dansar du i bilen? på sin höjd meckar ja me musiken...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm på jobbet :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? de va nog nån beställning på jobbet...

59. När var du i kyrkan senast? o herregud ska man ha dåligt samvete om de va längesen...skolavslutningen tror ja de va i somras...jag menar ja e ju inte stammis på stället...

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? hmm...bengt eller nej de va ingen favvis nej men de va väl nån trevlig räka!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? de va väl hultsfred 2oo8 men där va ju ja lyxlirare mellan varven...o innan dess va de väl familjesemestern då jag blev biten och fick blodförgiftning...tacka vet jag byggnad med ström o vatten där man kan låsa dörren!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: