Mie

2009-07-28
22:15:34

aktiv tisdag!
började redan 4.45 på jobbet sen ha de rullat på me mycke o göra...ja o sjöbeck har total spexat med allas vår irene dagen till ära fick vi nästa följa med henne hem o kolla in hur hon bodde men hon visade oss soprummet o utegården istället...i höst ska vi bli bjudna på en kopp kaffe för de e svalare då...hade vatt riktigt intressant o se hur tanten bor :)

vi ha varit på maxi...apoteket om inte ipreen, ibumentin funkar mot skallebang ska man lägga på 2 alvedon me men jag blir nervös av bara tanken att de ska förtäras 3 tabletter på en gång...så jag tror jag lever med huvudvärk o hoppas på att den dör ut av sig själv...sen tar vi oss en koll i city...de e ju fest på fredag hade vatt fint om man hittat nått nytt o komma med :)

jag o louse har organiserat i eftermiddag o ja de kunde i princip inte blivit bättre :)

jag har sjukt mycke energi kvar i kroppen vilket jag inte riktigt förstår när de inte innefinner sig nån powernap men jag fick ut o åka av den med inlinesen :)

lite meck me bloggen kvällen till ära...ja orkar inte mer men de får väl bli lite finputs sen!

över o ut världen :)


Kommentar:
#1: Suchada

Hejhej!

Kul att läsa din blogg :) Hoppas du mår bättre nu då:) Kram/Suchada från Darins!

2009-07-28 @ 22:45:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: