Mie

2009-07-31
17:47:58

mitt förvirrade jag!
dagen har tillbringats på ett fantasi...o de ha vatt galet vaket hela dagen! mycke taggning inför kvällens festligheter :) semestertider o då verkar alla människor rucka på lunchtider...men men de går fint på företaget!

o jag har missat sista svarsdagen till högskolan efter som jag va säker på att sista dagen va idag o den va igår får ja se hur de går me den saken...man kan ju va 2 dagar för tidig nån gång men ja ha en förmåga o göra som johan glans de där löser sig imorron...

över o ut vänner!

ikväll e de förfö[email protected]örfest@sjöcronas...fest@vasagatan o resten får kvällen utvisa...jag ska i alla fall va på jobbet kl.6 o göra 85 baguetter...100 halvor...2 smörgåstårtor o så de vanliga på de...jag säger man lever bara en gång...o den gången ska man leva me!

de e detta som gör att man pallar jobba klockan 6 dagen efter fest! var e väl sömn när man kan ha kul ?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: