Mie

2009-06-26
23:52:47

fredag...
så nu va de fredag igen...jobbe hela veckan o lite till känns de som...börjar bli lite dryg på helheten...nedräkning e i mig...så iväg o ladda batterierna i en vecka sen ska ja va tillbaka på banan igen :)

onsdags o mina kids kom på besök :) de e oxå en ladda om batterierna grej...4 av 5 på plats! önskemålet va andys lekland även fast jag tyckte att ute va de sjukt skönt väder så blev de andys ändå...o de e ju inget som vi kan ångra för vi va helt ensamma på stället...barnet i mig kryper ut o de e studsmatta o cykelrace...man kan ju inte annat än o gilla läget...efteråt blir klassikern mata ankorna...sen skulle kidsen till sig o ja på fotboll...



"asså mie sör fortarre"
alltså mie kör fortare...jag cyklade så fötterna fick träningsvärk...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: