Mie

2009-06-02
22:36:57

tisdag...
tisdag...ja vad mer kan man säga...jobb 6-15 joda så att de ha vatt mycke o göra...o inte nog me detta så skulle vi reparera vår kaffekokare...o så blir de en jävla smäll...spex säger jag...de händer nåt o man blir ju en vaken människa :) krångel me kylen den vill avfrosta sig själv så vi hackar is mitt i sommaren :)

efter jobbet e de inte mer me saken än en powernap...inlines runda o va ser jag när ja kommer till bgs krockställe om inte en ny krock...polis o brandbil joda så att de e action på den vägen...kvällen till ära kollar vi på fotboll o mie agerar bollkalle in i skogen buskage o ramla rundor men jag organiserade fram bollen :)

nehe snart ska ja krypa under täcket o kolla på 2½ män :)

över ut

Kommentarer:
#1: PAPPA

Du har me lärt dig vad som är bra på tv

2009-06-03 @ 20:52:55
#2: Malin

jag håller med roffe jag :-) jäkla bra program :P haha!

2009-06-05 @ 06:43:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: