Mie

2009-03-14
00:18:43

fredag...
o ja ha hamnat här...efter en pizzakväll med emma, frida o hanna :)

gårdagens underjordsgång va ju inte upp till mina förväntningar någonstans...jag som laddat med ficklampa o va sjukt laddad...för de första va de ju lampor där nere...okej att ja o emma gått vilse om vi gått själva men de förvånar ju ingen...de va många låsta dörrar...men detta ska undersökas igen med en knippe nycklar hade ja tänkt mig...

kvällen fortsatte me film låt den rätta komma in...jag rekommenderar inte denna film...nej de va rena sömnpillret...men de va en spexat kväll me lite för lite skräck...

dagen som lider har de vatt jobb 5-15,30...o ja ha mer eller mindre vatt en zoombie hela dagen...sjukt seg...o vi har haft beställningar så de räcker o bli över...varför inte börja dagen med 190 halvor...25 hela bullar...o 16 spec mackor...smörgåstårtor o de ena me de tredje...men vi hann med alla deadline :) sally kommer i alla fall o visa hennes nya fynd..en jacka i bomull för den hon köpte i polyester från cubus gillade hon ju inte riktigt...annars har vi vatt o gjort maxi osäkert...så jobbar vi! allmän chill hos axhem kvällen till ära...

jag söker thegen...
va sa du ?!
jag söker thegen...
jag hör inte va du säger...
jag söker thegen...
du har nog ringt fel...
nej...ägan...
aha du menar chefen...
ja !

ibland e de lite svårt med kommunikationen...

imon väntar jobb 6-15...men sen e de fest! joda så att...jag tänkte bara mer som en parentes tillägga att på söndag lyser ledigheten!


Kommentarer:
#1: Johanna

haha thegen...!! gällde de tårtbeställningar eller vad? för sånt kan ju inte vi i serveringen liksom... :P

2009-03-14 @ 09:19:18
#2: mie

nej men eller hur...har ju aldrig skrivit en tårtbeställning förr...men vi känner ju johan ;)

2009-03-14 @ 18:23:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: