Mie

2009-03-27
20:47:14

j-vla kärring!
idag en specialare på jobbet 5-15,30 lite slitit men stress hela dagen...

o inte nog me att de vatt sjukt mycke o göra hela dagen så får jag världens offer till kärring på morron...gjorde mitt humör taskigt fan att vissa människor bara finns till...åååå! hon börjar att klaga på att de e för lite frö på bullarna...de finns kanske en chans att de ramlar väck lite...o dessutom gillar inte alla de...men visst ja kan samla ihop en påse me frö till dig...o jag måste ju kunna tåla kritik men självklart...men de känns inte så väsentligt att hålla på när de e sjuk lång kö...nog talat om bullarna...projekt 2 för kärringen...hon ska fråga om allt o allt...de e ju faktiskt kö då kan man ju försöka sansa sig...o hon vill ha en maräng i en påse o ett snöre...vafan ska hon ha snöret till?! jo den ska knytas runt påsen för att dottern fyller år stackars unge att behöva ha henne som mamma ! hon får de förbannade snöret men då vill hon ju att ja ska knyta...som om ja inte va irreterad på henne sen innan...man får försöka va trevlig ändå...men fan hon sänkte mitt humör till botten...

de låter inte som om hon va jobbig men de e en sån människa som går en på nerverna...

jag hoppas hon inte kommer tillbaka palla inte! men de va nog den ända kunden som va hemsk idag...de ha rullat på bra trots att vi fött upp halva kristianstad känns de som...men stress e bra ibland :) tiden har gått tokfort...

efter jobbet e de chill i city! lite lunch på darins...hem o göra lägenheten bebolig igen...sjukt jobbigt me grus o skit på golvet...ikväll e de lite förfest men ja ska faktiskt hålla mig på den vita sidan har en känsla av att de kommer bli hårt imon...adam tensta e kvällens mål...chillout lixom :)

jag vet inte hur de ska gå när ögonen blinkar tungt redan nu...o så jobb 6-15 imon o sen stundar de 25-årsfest! den som lever får se men ja ska hålla mig borta från allt vad snaps heter...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: