Mie

2009-03-09
22:34:35

måndag...
vad mer kan man säga de e måndag...o de e den helt vanliga 4.45 morronen...howdi & welcome till en ny vecka lixom...o varför inte börja med en lite enkel felsägning...kunden väljer att köpa 2 kransbitar vilket innebär typ vetebröd till en 15 pers...o jag ställer som vanligt inteliggenta frågor...vill äta här?! eller ta med?!...klart man äter på plats lixom why not...annars ha ja o emma verkligen spexat rundor dagen till ära...o en magisk tid e ju kl.11...de e då jag hamnar i ett ironiskt tillstånd o emma skrattar konstant...vi gillar läget helt enkelt!

efter jobbet e de ja som driver till kapellgatan för allmän städning o vikning av tvätt...ja men man e väl vuxen! råkar somna framför datorn...ja o axhem märker att sommaren e ganska långt så varför inte chilla bort o sola lite...sagt o gjort! hem o förbereda lite till kvällens evenemang kaffeprovning...o ja de handlar ju om kaffe lixom...vi smakar på de mesta...o jag måste säg att de där e nog inte riktigt min grej...men jag gör en latte o hmm den blir typ inte bra för ingen gillar den...

o kvällen till ära blir de en liten prommis så ska de va!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: