Mie

2009-03-07
01:45:00

nu e man tillbaka på banan!
om man e o de e verkligen inte mer me saken! min älskade lilla vän e på plats o fungerar som aldrig förr...

annars ha dagen börjar klockan 6 på ett jobb...o de e som o flyga in i stressen...jag vet inte vad det är men de har ju varit minst 6 smörgåstårtor nu varje helg...de e som jag o elin säger...att äta de gör man gärna inte...de e inte nått spec...de e nått man bara gör lixom...speedat på jobbet o praon blir alldeles utsliten...man måste få se verkligheten i tid!

jag hoppas mina kunder fått en uberuppfattning om mej idag för jag har verkligen ansträngt mig för att va riktigt trevlig fick nåt ryck lixom :) på tal om griskött ibland kan sånt bli riktigt avancerat...efter jobbet e de dax o hämta laptopen som varit borta i 2 veckor...herregud mina stand-in datorer e ju verkligen inget i klass...jag laddar mp3 me nya pink låtar fy tusan va bra de kan bli trots att de regnar...o jag tycker paraply e något överskattat...

kvällen bjuder på bio män som hatar kvinnor...riktigt bra film måste jag säga...o att den va 2½ timme gjorde mej lite rädd...men mina ögon va vakna hela tiden...helt sjukt att de kan gå till så...

för att va lite djup ikväll så undrar jag varför vissa sätter mer spår än andra...



bjuder på en spiderman bild på mej o emma bara för att fira att laptopen e tillbaka :)



Kommentarer:
#1: Sanne

Hej mie!

Allt bra=

Karlsson föreslog Tacokväll så jag och Malin drog ihop en kväll hos mig nu på måndag klockan 6 halv 7.. Jag vet inte om det passar dina arbetstider men du är mycket välkommen i alla fall!

Hör av dig om du kommer kram!

2009-03-07 @ 15:52:38
#2: Veronica

Mie, hur går det med din bästis från fiket ? :-)

2009-03-07 @ 22:36:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: