Mie

2009-03-31
23:31:12

"som man bäddar får man sova"
hejpådig!

idag e de tisdag...vilket innebär att de va en vecka sen jag fyllde gammal...tiden går sjukt fort man hänger inte me men man vet att man lever i alla fall! dagen det självklart jobb 13-19!

o varför gå upp tidigare än vad man behöver?! oo nej de händer lixom bara inte...men till jobbet kommer man som ett kolli...de e en vanlig precis vaknat mie look...idag har allas vår irene varit på besök...o i sitt esse som vanligt...här sjungs de o ger beröm..."jag skulle inte kommit hit om inte du vatt här..." jo irene de skulle du...ja vet inte om de vatt mycke o göra idag egentligen eller om de bara e ja som traggat sönder tiden...jag tänkte på en sak...varför finns de människor som ringer o ska få allt o låta som de e dåligt innan man ens börjat prata...

"om man dricker för mycket kaffe kan man bli förkaffad!"

de finns bara en människa som skulle kunna uttycka sig så smart...ja men precis irene!

efter jobbet e de en inlines runda med mp3...o sen en runda me bg vi glider rundor lite överallt :) o jag upptäckte att jag ska ju börja plugga nu...känns inte som att de finns tid till de nu egentligen men självklart e de hel satsning när de väl gäller...så nu ha ja besällt litteratur! den engelska boken behöver jag ju inte ens anstränga mig för...de förstår ja säkert ändå inte...så nu mina vänner e de plugg även för mig...o på tal om plugg nu ska ja mejla syon på högskolan så hon kanske kan berätta för mig vad jag ska göra av mitt liv...

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: