Mie

2009-11-29
22:30:49

en tid o sånt!
jag e en dålig bloggare inser jag...men livet rullar på som vanligt...ibland känns det som man hamnat i en uppförsbacke där man lixom inte ser att vägen blir platt...men oftast är ljuset i tunneln där :)

i torsdags va de jag o axhem som styrde en bil till väla...där de inhandlades diverse livsnödvändigheter så som ett wii spel...nu e jag som ska organisera bowling o diverse aktiviteter i hemmet! hemresan från väla kunder slutat på nåt trevligt skånskt sjukhus...mörkt...regning...dåliga vindrutetorkare o dessutom jag bakom ratten...jag själv va livrädd o körde i 50 på 90 vägen...o jag som inte gillar sniglar på vägen gjorde emot mina principer men min räddhet tog övertaget...på bilskolan kallar dom det att inte överskatta sin egen förmåga!

gårdagen bjöd på fest i vanlig ordning at harris place :) jag o sjöbeck skötte allt vad dans på diverse möbler heter :) de va allmänt spexat...utgång o en landning på class! mycke folk i vanlig ordning...jag tackar mig själv för 1-2 timmars nattlig sömn...imorse va de sjöbeck som sa goodmorning! en liten försovning o man va på benen...

dagens sally...har beställt en smörgåstårta :)

- e de födelsedag du firar?!
- jjjaajaa just imorron...eee vi blev bara tre min väninnan fick förhinder...lite förkyld!
- okej...men de va ju lite otur!
- vad har du önskat dig?!
- en reflexväst!
- de kan ju va bra o ha i dessa mörka tider! får man fråga hur gammal du blir?!
- helst inte! men jag kan säga att det är över 40 år...

jag förklarar att jag tycker att hon ser ung ut! hälsar henne välkommen på en eventuell födelsedagsfika på fantasi...

veckans frullemannen incident medför till stopp i toaltten o ett telefonsamtal till ambulansbeställningen...

nehe nu e ögonen i egen styrning...duschen o sen sängen om man ska palla stå på benen imon!

varför inte testa lägenhetens alla utrymmen?!

 

bäst på fest

 


Kommentar:
#1: Johanna

hmm... reflexväst. de va verkligen ett vuxet val av present. hehe. :))

2009-11-30 @ 18:39:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: