Mie

2009-11-04
23:54:02

"erbjudande om vaccination"
nu e ja oxå en av dom...min grupp e väl kallad kan väl tänka mig att de e 80-talisterna som ryker in i vaccinationsträsket...jag e ju inte så insatt som de flesta andra i detta ämne...men jag känner att de kan va sunt o ta de eller nåt...mest för att inte smitta någon annan om jag nu råkar hamna i nån svinsjukdom...visserligen tror ja på ödet så blir man grisad så blir man...men nej jag gör de för kidsen helt enkelt! så på tisdag e de jag som hamnar i kyrkan...joda så att kan ju va passande om man skulle koola...vet man ju var man e lixom! jag hoppas jag är som en robot okänslig o inte hamnar i nån konstig reaktion efter sånt där insprut...mie har ju stor risk att svimma bara av att se sprutan så jag hoppas att kyrkans vänner har förberett med en kunglig säng till sin patient!

nog talat om de e den där sjukan...egentligen e de väl de ända folk snackar om nu...men jag orkar bara inte! helgen har vatt trevlig...ja o emma åkte till tv-kändishuset...joda så att de va vi o en miljon andra som tyckte de passade sig! lite fynd hittade man allt...men nej vi stannar inte i 2 veckor o hänger upp våra kläder på galgar...utan tog oss hem igen för att svira om för fest! de blev utgång o hela grejen...söndagen va en zoombiedag...me risk för svimmning o sovning på plats!

veckan har i övrigt flytit på som alltid...imon e de torsdag...då e de finputs på en tenta som förmodligen inte blir godkänd...nej den kan inte de jag känner att detta e inte bra material...men får man feedback på skiten kan man väl rätta till de hela! på fredag e de stängning som gäller på företaget e inte så negativ faktiskt när de e jag o sjöbeck som kompanierar...lördag står de utbildning i linköping...joda så att rastlös ska jag nog se till o inte bli i alla fall :)

jag borde vatt i sovande tillstånd nu...har haft en trevlig grann/spelkväll :) vaknade vid 2.30 i natt o blir sjukt glad...jag trodde de va dax o gå upp men de va bara in i dimman igen!7

nehe slut på ordbajseri för i afton...på återseende :)


Kommentar:
#1: Johanna

jag gillar verkligen den bilden!! :D

2009-11-05 @ 22:49:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: