Mie

2010-04-13
22:24:39

det är tisdag!
och vad kan man tycka om tisdagar...jo ganska illa de e långt till helgen!

men i alla fall så har jag uttnyttjat denna dagen med sovmorron tills mitt kära jobb ringde in mig tidigare...mycke i görningarna...folk e galna efter allt vad mat o sånt heter...eller kanske de e min laxsoppa som hägrar ?! de e april o då e de student, bröllop o doptårtornas tid jag e inte negativ mer postitiv :) bara det inte kommer långdragna kunder när man e alone...för övrigt ha de gått bra på företaget!

men jag e ganska trött på de nu...känns nästan som att jag borde ta ett steg vidare...4 år hmm...jag borde nog göra nåt åt mitt liv...men de tar tid för mig o förstå va de kan va...jag tänker vidare helt enkelt!

lördagens festkväll blev klockren trots allt :)

söndagen va väl inte lika uppigande något självförvållat mående...men som jag brukar resonera så har gårdagen varit bra så spelar de ingen roll hur man mår dagen efter...de va några timmars jobb på mässan...nån hus o hem mässa o så vi med vår glass :) sen bar de av mot 11-årskalas efter lite bus med willemannen! jag tror han känner igen mig nu o ingen e lyckligare än jag :) robbe har fyllt 11 år jag blir rädd tiden går fort! mycket lek o tältande blir de...eddie min mittenkille har längtat efter sin faster :) o jag har längtat efter honom! "mie jag vill att bara du o jag gör det..." självklart lite egentid me eddiemannen blev de :) vad gör man inte för sina kids ?!

jag har utlovat en heldag med allt vad det innebär :) 3 av mina 5 andys lekland...mata ankorna o sen kanske vi kan sticka in e ny upplevelse :)

 

sån här tur har jag

5 barn o inte en ända förlossning


Kommentarer:
#1: Johanna

OM lördagens fest blev lyckad! men eniro har jag inte mycket till överst för, jag menar, finns den ens något som heter parkstaden.. .:S

haha sant mie fem barn utan förlossning. de är inte alla som har det minsann. ;))

din blogg är förresten lite konstig. alla inlägg går inte att kommentera. bara så du vet. :))

2010-04-14 @ 13:19:19
#2: elin Ekström

Mie du är ung ännu..fundera inte så mycke på framtiden..det kommer när det kommer=)Det är svårt att få ett nytt jobb i dessa tider.

2010-04-14 @ 16:53:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: