Mie

2010-04-26
21:41:36

när man e stressad innanför...
...helgen har passerat o kan man va annat än nöjd?! nej förmodligen inte...lördagen bjöd på jobb...sen va de bara o ladda om inför kvällens bowlingmatch...man ha ju aldrig påstått att man e nån stjärna i just den idrotten men när man fått i sig en o annan alkoholhaltig droppe blir sinnet helt plötsligt anpassat för bowling...jag känner att man borde inte främja idrott i alkohol men jag kan inte säga annat än att de går mer pricksäkert! efter en bowling match som jag inte vann så va de dax för lite fest...eller ja ganska mycket fest! mina bowlingdeltagare va inte intresserade av de hela så jag anslöt till en fest i huset för att sedan ta mig vidare mot söder där jag snurrar rundor...de blir bilresa med en främling till stan o sen va man på class! jag gillar läget o inget annat :)

söndag o de har väl sovits nån timme på sin höjd står mamma utanför huset för o ta mig till ullared...jag va oerhört social en stund...sen kom jag in i min dvala...jag säger de o har sagt det förr de e inte lämpligt o befinna sig på de stället med sömnbrist! men va gör man inte för konsten...

dagens det ställdes klockan på 3,42 något som gör mig lite skräckslagen inför morgonen...smörgåstårtor till 6.15 vilken service alltså...men beställer man till den tidpunkten så ska man inte anlända efter kl.7...dom inser nog inte i de skedet att jag stigit upp en halvtimme tidigare för deras skull...men jag skulle ta mig från jobbet redan 9.30 så inte så mycket o klaga på...i alla fall så skulle jag besöka neurologläkaren...en kvinna som har förhör på tid o annat som har med ansiktsförlamning...hela min kropp testas...men jag e i exemplariskt skick! något frustrerande när de ändå inte e riktigt som de ska...mitt borreliaprov va på vift...jag blev nästan ledsen i kroppen...något av de värst jag gjort va på vift...men nej de återfanns! jag hade alltså inte borrelia heller! jag e en diagnos okänd...men ett litet utlåtande skulle kunna va en inre stress av nåt slag som har med ansiktsförlamningen att göra...så nu ska jag koppla bort att ansiktet svullnar upp o att de sover...för de ska tydligen kunna va ett botemedel...jag e inte främmande för nya förslag så numera ser jag inte att jag har ansiktförlamning...

stressad innanför

något mer asymetrisk än genomsnittsvensken


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: