Mie

2010-04-19
22:20:49

rädda larma elda
ännu en gång har helgen passerat o kan jag va annat än nöjd?! svar nej! trots att sömnen har varit minimal o jobbet maximalt så kan man inte annat än o gilla läget när man har så sjukt bra människor o jobba o chilla med!

...9 timmars jobb...5 timmars fotografering...6 timmars fest...2 timmars sömn...9 timmars jobb...

ung o aktiv...åå nej inte e man väl ung längre...23 har passerat vad mer kan man säga inte e man nån ungdom längre...inte bara jag e 23 numera har även gamlingen kasson passerat den åldern o om en månad e ja inte längre ensam i skåne då min vän johanna även kommer att passera jag ser redan fram emot denna dag!

lördag o vad e inte mer passande än att bokat in sig på en 6-15 för de finns väl inget mer spännande än att tillbringa 9 timmar på företaget...från arbetsliv till limosine! fint ska de va :) jag o mina kollegor beger oss till station för att åka limo till grand kan tyckas vara något onödigt då man passerar grand när man ska till stationen...men de va ju inte upplevelse de med...

jag: - f-n vad det luktar svett här!
jag: - hör han vad vi säger där framme?!
chaffören : - ja det gör jag!

okej tabbe men va tusan en limo som luktar svett jag vet inte riktigt om det ska kallas lyx?! på plats o i hopp om att de ska något fort...men nej efter sminkning o fotografering e vi inte klara förrän 21...de blev o korka upp med astin...fotografen blev glad o han fick sig ett litet smakprov! vilken succÈ! men de blev inga foton för mig...men de blev en mellanlandning på mcdonalds...o som erfaren utkastad blir man ju inte förvånad att inte jag får va kvar på mcdonalds...jävla känslorävar...jag uppförde mig exemplariskt men hade en dryck med mig in...tacka vet jag bk vidare mot kapellgatan o vilken succÈ carola gjorde sitt o vi vårt! vad har man golv till när man kan stå i fönstrena?! utgång blev de på grand! howdi loooodisar!!!

söndag o mie är något ostabil vi kan kalla det något självförvållat men om de gick bra o jobba trots de tidiga smörgåstårorna o en del o göra...de va ja o den gravida :) linnea o jag jobbade sjukt bra o sen kom sjöbeck o gjorde oss sällskap kunde ju inte bli bättre! lina o jag hade lite gurkproblem under eftermiddagen annars ska man inte klaga på en bakisdag som den!

gårdagen bjöd även på avancerad matlagning på kapellgatan! numera e både spis o ugn aktivit använda...men micron e fortfarande husets hjärta :) det blev kylling pasta o beanersås i ugnen...nu tror ni säkert att jag tagit stipendium i mästerkock matlagning...men så e inte fallet jag diskar o filip lagar mat! man ska inte ge sig in på nåt som e dömt att misslyckas med!

inlinsen har åkt fram o sitter på fötterna...livet leker men jag e ganska trött på min jobbtillvaro...en liten semestertrip nog något som skulle piggat upp tillvaron lite :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: