Mie

2010-04-29
20:26:10

vilken dressing vill du ha?! jag tar en sådan med russin!
...frågar man om dressing svarar dom på vilken bulle dom ska ha...frågar man om dricka säger dom gärna mango... frågar man vill du ta med?! då svarar dom jag tar gärna pasta...sjukt uppmärksammade kunder vi har...dom gör som dom vill o svarar på vilka frågor dom vill...en sak har jag lärt mig att när ja ska beställa mat så e de minsann jag som lyssnar på den som står i kassan...

jag har numera passat william utan någon annan vuxen eller målsmans närvaro...o om de gick bra trots att de va hans sämsta tid på dygnet...man e väl en faster att lita på :)

dagens det har varit lite jobb eller en hel del jobb faktiskt...baguetter till ett helt företag...smörgåstårtor till hungriga människor...lunch till några andra hungriga...vad gör man inte för att hålla deras humör på topp! efter en något överarbetat dag e de jag som tar mig ut på mina 8 hjul o om de gick bra :) en sväng till min favoritaffär maxi med min vän o kollega elin...en sväng i city då jag hämtade ut en såndär modern box...jag ska se om jag e teknisk nog för att koppla in den...elin va hos den där optikern för undersökning obehagligt streck i ögat...jag tänkte varför ska ja gå o va halvblind så jag tog tag i mitt liv o bokade tid hos min optiker...

- jag vet inte vad han heter...men han har glasögon...

vilket jag genast kom på att de va en mycket dålig beskriving i en optikeraffär...men i samma stund kände jag att jag inte heller kunde kommentera han som något överviktig...men nu fick jag reda på vad han hette o ska lägga de på minnet!

ett besök på sysset o man e laddad inför de 2 kommande dagarna...

valborg...de blir väl en o annan brand kan jag tro...jag ska göra pajer på företaget så jag hoppas att de inte börjar redan där...en gång o aldrig mer visserligen brann de inte men rökfyllnad va tillräckligt!

över o ut vänner!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: