Mie

2010-08-15
20:17:40

varför går alla lediga dagar på tok för fort?!
jag tycker de bara e hel konstigt! så fort man e ledig en dag så e den dagen över så fort...jag blir så trött...o så sitter man här o tänker om man ska göra nåt vettigt åt nån av de sista timmarna...kanske ut o röra på sig...funderingen har fallit fram o tillbaka i en timme o jag tror beslutet e satt...jag e lat o gör inget åt mitt liv!

de mesta av livet tillbringas på företaget...igår utvecklades ännu en gång mina arbetsuppgifter grodor o dammsugare organiserades fram...bgs tårtor fixades :) min titel utökas o cvt blir bara längre! något jag har lärt mig men inte riktigt insett e att ju mer man kan ju mer får man göra...jag lärde mig tvättmaskinen o helt plötsligt skulle jag börja tvätta...nej jag tror att jag sätter ner foten! tvätta gör jag bara inte...

på tal om inflyttningsfest så välkomnades bg in i huset för sisådär ett dygn sen...det va dans i fönstret...städning o allmänt mycket klassiker på fest! jag e inte den som e den men utgång blev de ingen tydligen missade jag inget förutom bk mauden då! istället hamnade jag sittandes sovande i min egen soffa...ibland blir de inte som man tänkt sig helt enkelt...

imon e de verkligheten som gäller igen nolltaggning i kroppen känner att jag behöver större utmaningar än att doppa dammsugare o severa frukost...när ska jag bestämma mig för va mitt liv ska bli av egentligen?!

jag vet att jag måste ha de bästa vännerna

en sjukt bra kille

5 syskonbarn som gör att jag kan leka igen

 

har man de så bör väl resten lösa sig?!


Kommentar:
#1: Emme

Då har du allt du behöver <3

2010-08-15 @ 23:11:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: