Mie

2010-12-21
20:32:41

dagen som ramlat ner från helvetet...
...nej så illa e de faktiskt inte...men man kan ju säga att dagen har bestått av 100% tidspress...men inga förseningar på nått vis trots tokstress...så ni män som inte förstår att de e inte bara o chilla när vi jobbar skulle gärna fått tagit vår plats idag...en väntad sovmorron blev ett chockartat uppvakande...min ringsignal passar inte i sammanhang då man vaknar helt oväntat...5,10 o min klocka va ställd på 11,57...nått gick snett där nånstans...men jag va väl lika glad för den lilla tidsändringen...halv 6 va man på företaget...konstant jobb hela tiden...o att vi lyckats ligga steget före hela tiden kan man inte va annat än glad över...e man i stress vill man gärna kunna springa lite men med blankslitna fotdon e de en omöjlighet när golvet är som en isbana...2 vurpor har jag hunnit med i år jag hoppas att statistiken stannar där...nästa års investering kan möjligen bli fotdon med mönster under...

vi ser till så att stans lärare inte går hungriga o på samma vis ser vi till att bidra till en lite grönare miljö...en pantrunda till maxi e ju alltid lika spännande...inte bara en pantrunda även dagens första sittpaus intogs...o självklart en sväng bland hyllorna...o vem hittar man i ingången om inte en av mina favvokillar william lyckan e total :)


Kommentar:

thank you for your post!

2010-12-29 @ 04:51:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: