Mie

2010-02-19
22:51:06

en svår och jobbig grej...
dagen det o mie vaknar upp med ett öga som går o öppna o ett som nästan inte går...men eftersom jag har fått veta att detta ska va normalt så gör jag allt som om jag det vore det...fan vad jag inte tycker om att ha ett ansikte som domnar o sticker...en tunga som känns dubbel storlek på en sida...en haka som känns borta...en j-vla ovisshet!

 

 

 

känns som att sjukhusvistelse...ansiktsförlamning...blodprover...röntgen har surrat runt mitt liv de senaste 2 månaderna...det går inte en dag utan nåt sånt skit i tankeverksamheten...jag vill ut ur den bubblan nu tycker jag att det räcker...mitt liv e mycket roligare när det inte e massa surr i huvudet...

 


 

 

 


Kommentarer:
#1: Johanna

jädrans läkare... hoppas du blir bra snart.

2010-02-22 @ 18:18:23

SV: Ja, vi får boka in ett biobesök snart så dumpar vi Wille hos dej :) funderar på att se "Farsan", får se när d blir bara men då hör vi av oss :)

2010-02-22 @ 21:46:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: